Návštěvnost
Internet je skvělým místem, kde můžeme prezentovat své zboží či výrobky a zvýšit tím tak příjmy. Pokud máme například své webové stránky, kde představujeme působení své firmy, ukazujeme hotovou práci a podobně, tak na ně musíme přivést návštěvníky, protože ti se můžou po zhlédnutí našich stránek rozhodnout, že se stanou našimi zákazníky. V praxi to vypadá tak, že hledaný produkt či službu hledáme přes internetový vyhledávač, přičemž našim cílem je, aby se naše stránky zobrazovaly na co nejvyšších pozicích.
Lidé samozřejmě klikají na nejvýše umístěné weby. Můžeme se zde dostat přes PPC reklamu, ale její účinek je bohužel krátkodobý. Jestliže Váš web jako spousta dalších jede přes WordPress, tak potom se můžete využít SEO pro WordPress. Tato optimalizace sice trvá v řádech měsíců, ale následně dosahuje dlouhodobých výsledků, což je hlavní výhoda, protože si jistě chcete dobrou návštěvnost udržet.
Efektivní nástroj
Každý vyhledávač má svůj vlastní dalo by se říct algoritmus, pomocí kterého se nám zobrazují jednotlivé weby po zadání klíčového slova. Samozřejmě ty s PPC reklamou jsou hned nahoře, protože i vyhledávač musí vydělávat. Jeho cílem je zobrazit nám věc, kterou hledáme. Když tedy budeme hledat například propisku, tak na internetu je mnoho firem, které je prodávají. Jestliže jsme jednou z nich, tak se potřebujeme dostat do čela vyhledávání. SEO online se napřed zabývá tím, jak je vlastně náš web nastavený a co lze zlepšit, aby byl pro vyhledávače takzvaně přátelský.
Samozřejmě velkou roli klíčová slova, a proto se během SEO optimalizace tvoří články, které tyto slova obsahují. Odborníci samozřejmě provedou analýzu, jaká jsou ve vašem odvětví nejvyhledávanější, aby bylo dosaženo co nejlepších výsledků. Když máte třeba střední e-shop, tak měsíční cena je zhruba kolem 6 500 Kč bez DPH. Za takových pět měsíců se to nastřádá, ale musíme brát ohled na dlouhodobý efekt.